Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Χρειαζόμουν μια κρεμάστρα για τα κολιέ μου, αυτά που φτιάχνω και είναι ημιτελή εδώ και καιρό και ''πεταμένα'' σε μια βαλίτσα αφού δεν έχω και πολύ χώρο στο σπίτι που μένω.Ήθελα λοιπόν να τα 'χω κάπου που να τα βλέπω μπας και τα τελειώσω καμμιά φορά!

 Είχα ένα ξύλο απ' τη παραλία που μ' άρεσε πολύ. Το γυαλοχάρτισα όσο μπορούσα, πρώτο με χοντρό κι ύστερα με ψιλό γυαλόχαρτο χωρίς ν' αγγίξω τις άκρες του καθόλου.
 Με κόλλα στιγμής, κόλλησα πάνω στο ξύλο τις όμορφες πέτρες μου που έχουν μια υπέροχη αφή και κρίμα που δε μπορείτε να τις αγγίξετε!
 Τις διάλεξα χοντρούλες, ώστε να δημιουργούν το απαραίτητο κενό-χώρο που θα μου επιτρέπει να κρεμάσω πάνω τους ό,τι θέλω.
 Έβαλα και δυο γαντζάκια που τα έντυσα με σχοινί σε ''αποσύνθεση'' που βρήκα επίσης στη παραλία και................έτοιμη η κρεμάστρα μου!  Καλό Σαββατοκύριακο!                 ΑΓΓΕΛΙΚΗ