Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Ήθελα να φτιάξω ένα κολιέ με καρδούλα γιατί, κοριτσάκι είμαι και γω (όποιος γέλασε να περάσει έξω!) και τη θέλω τη καρδούλα μου!!!!!!

 Και ιδού το έργο μου!
Κορδόνι από κόκκινο βελούδο και ασπρόμαυρο, πουά ύφασμα,
 με κούμπωμα υφασμάτινο επίσης .
Η καρδούλα είναι από ύφασμα πιε ντε πουλ (πως τα ξέρω, πως τα ξέρω!), ραμμένη στο χέρι με κόκκινη κλωστή.
 Στην άκρη της κρέμεται ένα μαργαριτάρι.
 Φοριέται και μακρύ και κοντό, η δε καρδούλα είναι καρφίτσα που μπορεί ν' αλλάξει θέση αναλόγως τα γούστα!
Καλή Κυριακή σε όλους μας!                       ΑΓΓΕΛΙΚΗ

16 σχόλια:


  1. Καλημέρα!
    Πολύ χαριτωμένο και με πολλαπλές χρήσεις, μακρύ, κοντό, καρφίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολυμορφικό Ελένη μου! Χαίρομαι που το βρίσκεις χαριτωμένο, φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο Αγγελική!
    Και πάει μια χαρά με τη γιορτή των ερωτευμένων που έρχεται!
    Την καλημέρα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Αριστέα, ταιριάζει στη γιορτή των ερωτευμένων, έτσι νομίζω και γω! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Εγώ δε περνάω έξω, κάθομαι μέσα και καμαρώνω το κολιέ σου !!!!! Όλα τα κοριτσάκια (χιχι) θέλουμε καρδούλες, αλλά εσύ τις πετυχαίνεις θαυμάσια !!!!! Τι φανταστικό κολιέ είναι αυτό !!!! Μ αρέσουν αυτά που μπορούν να φοριούνται όλες τις ώρες !!! Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, το δοκίμασα σήμερα που πήγα μια βόλτα και πραγματικά, ένοιωθα πολύ όμορφα που το φορούσα! Άσε που με ρωτούσαν από που το πήρα και πολύ το χάρηκα Ράνια μου! Χαίρομαι που σου αρέσουν οι καρδούλες....φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Τέλειο έγινε, Αγγελικούλα!!!! Πολύ χαριτωμένο!!!!!!!!!
    Καλοφόρετο να είναι!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα, έκανα ήδη την πρώτη μου εμφάνιση με το κολιέ.....Σε φιλώ, καλή βδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Κυρία, κυρία εγώ δεν γέλασα, απλά χαμογέλασα και δεν βγαίνω έξω, μέχρι να δω το κόσμημα που φτιάξατε και να το καμαρώσω. Αφού το είδα και το θαύμασα, τώρα...θα περάσω έξω. Άντε γειά λοιπόν με πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι καλό παιδί εσύ, σε βλέπω εγώ! Μπράβο που δε γέλασες Ελενίτσα μου γιατί όλα τα κοριτσάκια θέλουν μια καρδούλα....ασχέτως άλλων παραγόντων!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο!!! Μου άρεσε πολύ η λεπτομέρεια με το μαργαριταράκι!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αναστασία! Δεν είναι και η φοβερή πρωτοτυπία αλλά μ' αρέσει πολύ! Καλή βδομάδα γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφο!!!!γεια στα χέρια σου!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να 'σαι καλά Δέσποινα, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή