Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Κολοκύθες από βελούδο ύφασμα. Δεν ξέρω αν τις θεωρείτε ''χριστουγεννιάτικα στολίδια'', εγώ πάντως, έτσι τις έχω στο μυαλό μου.....από τότε που γνώρισα το PINTEREST! Αυτή είναι και η δεύτερη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό της Δέσποινας, για την αντίστροφη μέτρηση!

 Αν και το στεφάνι δεν είναι χριστουγεννιάτικο, νομίζω πως ταιριάζει με τις κολοκύθες, εσείς τι λέτε;
 Σκέφτομαι να φτιάξω κι άλλες και να τις βάλω σ' ένα καλάθι.....αν δε βαρεθώ!
Ίσως να χρειάζονται και καμμιά γιρλάντα με φωτάκια...ουφ, ένα-ένα μου 'ρχονται....σιγά μην αγχωθώ και γι' αυτό! Καλό βράδυ και στο ''επανιδείν''...... ΑΓΓΕΛΙΚΗ

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες!!!
    Ωραία η ιδέα με πολλές μέσα σε ένα καλάθι!!!
    Καλή Κυριακή να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aχ, βρε Αλεξάνδρα, έχεις πάντα ένα καλό λόγο να πεις! Καλή Κυριακή και σε σένα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή