Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Φέτος, αποφάσισα να φτιάξω μόνη μου το χριστουγεννιάτικο δένδρο και το ήθελα και διαφορετικό απ' τ' άλλα. Σας παρουσιάζω λοιπόν, με χαρά και περηφάνια το Δένδρο μου. Από σανίδες και ''άχρηστα'' ξύλα, χωρίς ιδιαίτερη επεξεργασία, το βλέπετε άλλωστε, νομίζω πως είναι το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δένδρο!

 Τα πρώτα του στολίδια, δύο καρδιές που μου έφτιαξε η Χρυσή πριν από χρόνια και τις αγαπώ πολύ.
 Βέβαια, μετά, έφτιαξα κι άλλες καρδιές, γέμισε το δενδράκι μου από καρδούλες!
 Του έβαλα κι έναν άγγελο στη κορφή, όπως έχουν όλα τα'' καθώς πρέπει'' δένδρα,
να μοιάζει κι αυτό με τ' άλλα, παρ' όλη τη διαφορετικότητά του.....
 Καρδούλες, καρδούλες πολλές,
 μα, να σας πω την αλήθεια μου.... το προτιμώ μ' αυτές τις δύο μόνο και τίποτ' άλλο!
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!                                     ΑΓΓΕΛΙΚΗ                                                           Μ΄ αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στην αντίστροφη μέτρηση της Δέσποινας http://despinasstudio.blogspot.gr

8 σχόλια:

  1. Για να σου πω την αλήθεια, είναι πολύ πρωτότυπο και μου αρέσει !!! Η γνώμη μου είναι να μην βάλεις και τίποτα άλλο επάνω, μόνον τις καρδιές !!!
    Είναι ένα δέντρο με άποψη !!! Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ράνια, η ιδέα ήρθε απ' το πιντερεστ και η η εκτέλεση ήταν δική μου με μερικές διαφοροποιήσεις. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπο, σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο δεντράκι!! Εγώ αν είχα πρίζα εξωτερική θα του κρεμούσα λαμπάκια στο ένα πλάι η θα τα εριχνα στις άκρες του και θα το έβαζα σαν welcome απ΄έξω!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο είναι Αγγελική, μου αρέσει πάρα πολύ!!!
    Και η ιδέα της Ελεάνας μου αρέσει! Αν το εφαρμόσεις θα μας το δείξεις ε; :)
    Καλή Κυριακή και καλή επιτυχία στη συμμετοχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη δε σας το δείξω! Τι παρέα κάνουμε τότε; Καλή Κυριακή και φιλιά Αλεξάνδρα!

      Διαγραφή