Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Δύο βραχιολάκια.... για Ιταλία. Αυτή ήταν η παραγγελία, που έφυγε σήμερα για Μιλάνο και την περιμένουν δυο όμορφες κυρίες. Ελπίζω να τους αρέσουν κι αν όχι.....ας μη μου το πουν! Χα, χα, χα!

'' Και πούλιες Αγγελική;'' θα πείτε. Και πούλιες κορίτσια μου, και πούλιες πολλές και απαστράπτουσες. Το 'παμε, στην Ιταλία θα πάνε, να μην έχουν και μια γκλαμουριά; Μη μας περνάνε και για τίποτα που δεν ξέρουν! Το ένα είναι για μαμά καιτο άλλο για την κόρη της. Εγώ, πάντως, καλού -κακού, δεν τα ''ονόμασα''. Ας διαλέξουν μόνες τους, μην εκτεθώ!


 Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά μάλλον επηρεάστηκα απ΄το μπαζάρ της Φλόγας κι έφτιαξα πάλι λουλούδια και πεταλούδες!

 Φιλιά και καληνύχτες .....    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

10 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που είναι !!! Μου αρέσουν ΠΟΛΥ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα βραχιολάκια!!! Μου άρεσαν και τα δύο λίγο περισσότερο το δεύτερο!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ,μάλλον, προτιμώ και γω το δεύτερο......Καλό Σ/Κ Νεφέλη!

      Διαγραφή
  3. Είναι και τα δύο πανέμορφα!!!!
    Κέντησες, Αγγελικούλα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην κυριολεξία κέντησα!! Φχαριστώ Μαριάννα, καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Καλά, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως δεν υπάρχει περίπτωση να μην τους αρέσουν! Είναι τέλεια! Χαρούμενα και ανοιξιάτικα! καλό ΣΚ και καλώς μας ήρθε η Άνοιξη επιτέλους! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντζελα, που είσαι; Σ' έχω χάσει. Μάλλιν σε πήρε η Ανοιξη! Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τι καταπληκτικά βραχιόλια καλή μου !!!!!
    Καλά, σου πέρασε απ το μυαλό μήπως δεν αρέσουν ????
    Είναι εξαιρετικά !!! Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ Ράνια! Αυτοπεποιθιάστηκα και σήμερα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή