Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Granny square......τρίτο επεισόδιο! Φτιάξτε πέντε τετραγωνάκια στο μέγεθος της πλευράς ενός κουτιού που έχετε, ενώστε τα και τοποθετείστε μέσα το κουτάκι σας. Μπορείτε βέβαια και να τα αφήσετε όπως είναι και πάλι έχετε ένα ''ευλύγιστο'' κουτί για ό,τι σας ταιριάξει!


Τώρα, εσείς θ' αναρωτιέστε ''τι έπαθε αυτή με τα τετραγωνάκια της γιαγιάς, πώς της ήρθε ξαφνικά;''     Θα σας εξηγήσω, για να μην  έχετε απορίες, δε κάνει! Εγώ, κάποια στιγμή, πριν τρία χρόνια,  παθιάστηκα ιδιαιτέρως με τα granny squares κι αποφάσισα να φτιάξω μια κουβέρτα. Αφού έφτιαξα κάμποσα, είπα να ξεκινήσω να τα ενώνω σιγά-σιγά. Αμ δε! Μόλις συνειδητιποίησα ότι έπρεπε να πλέξω όλες αυτές τις κλωστούλες που κρέμονταν ανέμελα από δω κι από κει, μου 'ρθε μια ζάλη...μη σας πω και δύο! Κι επειδή είμαι σε κρίσιμη ηλικία, για να μη μου 'ρθει κανένα ''ξαφνικό'', δε θα το ήθελα, είπα ''πριτς'' και τους φέρθηκα αναλόγως. Τουτέστιν, τα ΄βαλα σ' ένα κουτί και....δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί τους, μέχρι πρότινος, οπότε  είχα και  τη φαεινή ιδέα να τα χρησιμοποιήδω λίγα - λίγα, σε μικρές δημιουργίες. Όπως αντιλαμβάνεστε θα πήξετε από βελονάκι στις επόμενες αναρτήσεις μου διότι...... έπεται ΣΥΝΈΧΕΙΑ!!!!         Καλό μεσημέρι, φιλιά!                        ΑΓΓΕΛΙΚΗ

10 σχόλια:

  1. Όμορφο και το κουτί και όλα τα υπόλοιπα τετραγωνάκια!
    Λοιπόν έχω φάει το youtube να ξαναβρώ ένα βιντεάκι να σου δείξω για αλλαγές χρώματος που δε χρειάζεται να μαζεύεις τίποτα (απολύτως τίποτα) αλλά δεν το βρίσκω πουθενά. Θα δοκιμάσω να το σχεδιάσω και θα επανέλθω. Εγώ από τότε που το ανακάλυψα δεν ξαναμάζεψα κλωστές πλην της πρώτης και της τελευταίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυχαριστώ πολύ! Θα σου χρωστώ ευγνωμοσύνη!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιτέλους, το βρήκα: http://www.youtube.com/watch?v=-nq_7EXTWHE
      ο μαγικός διπλός κόμπος. θα χρειαστείς μερικές δοκιμές μέχρι να το καταφέρεις να αλλάζει το χρώμα ακριβώς στο σημείο που θέλεις, αλλά όταν το πετύχεις δεν θα θες να αλλάζεις με άλλο τρόπο χρώμα ή απλά το κουβάρι σου.

      Διαγραφή
    2. Είσαι φοβερή, ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωώ!!!!

      Διαγραφή
  3. αγγελικη ειναι φοβερα τα πλεκτα τετραγωνακια σ αλλα κ τα κουτια!!!! ενθουσιαστηκα!!! εχω κ εγω μερικα τετραγωνα απο μια ανολοκληρωτη κουβερτα λεω κ εγω να τους φερθω αναλογως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα πράξεις άριστα!! Θα τα πούμε κι από κοντά, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάπως έτσι έμεινε και μια δική μου κουβέρτα, απο΄κομματάκια ύφασμα!!!
    Λες να τα αξιοποιήσω κι εγώ αλλιώς;
    Πολλά φιλια΄!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά μου ' φυγε ένα βάρος, να τα 'χω εκεί και να μην τα κάνω τίποτα, οπότε....το προτείνω ανεπιφύλακτα και σε σένα Ρένα μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Αγγελίνι μου, "πήξε" μας όόόόσο θες!
    Λατρεύω τα πρωτότυπα , έτσι κι αλλιώς!
    Φιλιά κατάμουτρααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βρίσκεις καλό, να σου φτιάξω ένα; Φιλιά!

      Διαγραφή