Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Έκανα καινούρια θήκη για το κινητό μου κι αυτή τη φορά τα πρόβλεψα σχεδόν όλα! Κατ΄ αρχάς ανοίγει εύκολα, λόγω βέλκρο και δεν χρειάζεται να το βγάλω απ' τη θέση του για ν΄απαντήσω αφού προνόησα να ράψω το λάστιχο σε σημείο που να μην εμποδίζει. Έφτιαξα και μια θήκη για τ' ακουστικά μου, για να μην τα ψάχνω μεσ' στη τσάντα και βρήκα και τον τρόπο να στολίσω κι ένα λουλουδάκι, ένεκα κι η αδυναμία! Αυτό που δεν έχω βρει ακόμα, είναι τον τρόπο να ''κρατήσω'' πιο σταθερό το κινητό στη θέση του. Που θα μου πάει όμως, θα το βρω κι αυτό!





       ΑΓΓΕΛΙΚΗ

5 σχόλια:

  1. Να σου πω αυτή μου αρέσει πολύ και το χρώμα της επίσης !!! Για πιο σταθερό μήπως να βάλεις και ένα
    λάστιχο από πάνω ??? Ε δεν ξέρω βέβαια πως θα είναι,
    εσυ θα το βρεις είμαι σίγουρη και θα μας ενημερώσεις !!
    Με το καλό ο καινούργιος χρόνος !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα θα βρω μια λύση και σίγουρα θα τη μάθετε. Το σκέφτηκα για το λάστιχο πάνω αλλά δεν είμαι βέβαιη ότι θα βοηθήσει αυτό, θα το δοκιμάσω πάντως. Καλή χρονιά και σε σένα με πολλές δημιουργίες και χαρές!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη , χαρούμενη και λειτουργική η νέα σου θήκη!!!!
    Χαρούμενος νάναι και ο καινούργιος χρόνος Αγγελική μου! Με υγεία και ευτυχία!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Χρυσάνθη μου, χαρούμενη να 'ναι η χρονιά για τον κόσμο όλο και για μας μαζί!

      Διαγραφή
  3. καλα εισαι απιστευτη!!! σε λιγο θα κατοχυρωσεις πατεντα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή