Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Εν αρχή ην το κινητό....που μου χάρισε η κουνιάδα μου και που μπορεί να μην είναι ''της κούτας'' αλλά εμένα πολύ μ΄αρέσει γιατί είναι απ' αυτά τα ''χαιδευτά''που βγάζουν και ωραίες φωτογραφίες! ''Καινούριο κοσκινάκι μου και που να σε κρεμάσω'', είπα να του κάνω μια θήκη και...στρώθηκα στη δουλειά. Ωραία η θήκη...με τα χρωματάκια της, με το λουλουδάκι της, με το τσαχπίνικο κλείσιμό της...Έλα όμως που την κρατούσα όταν πήγα στη πόλη για δουλειές και βαρέθηκα να την ανοιγοκλείνω και να μπάζω-βγάζω το τηλέφωνο! Μαρτύρησα σας λέω κι αποφάσισα, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, να κάνω κάτι. Τι; θα μάθετε στην επόμενη ανάρτηση σε ....πολύ λίγο!






                    ΑΓΓΕΛΙΚΗ                                                                                                                                                             



2 σχόλια:

  1. μπραβο αγγελικη! δεν βολευε τελικα?αναρωτιεμαι τι εκανες, θα περιμενω...την επομενη αναρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε βόλεψε πολύ κι έτσι την έκανα θήκη για τα γυαλιά μου!
    Χα, χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή